1. Τα φλας προδίδουν την επόμενη κίνησή  σου. Ο γνήσιος Έλληνας οδηγός δεν τα χρησιμοποιεί ποτέ.
2. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κρατάτε απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα, διότι στο κενό που αφήσατε μπορεί να «χωθεί» κάποιο άλλο όχημα φέρνοντάς σας σε ακόμα πιο δύσκολη θέση.
3. Όσο πιο γρήγορα διασχίσετε ένα κόκκινο φανάρι, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να συγκρουσθείτε με άλλο όχημα.
4. Ποτέ μα ποτέ μην ακινητοποιήσετε το όχημα σας σε πινακίδα “STOP”. Τα οχήματα που σας ακολουθούν δεν θα περιμένουν αυτή την αντίδρασή σας, με αποτέλεσμα να καρφωθούν» πάνω σας.
5. Ποτέ μην κλείνετε το δρόμο σε ένα σαραβαλάκι. Ο οδηγός του δεν έχει τίποτα να χάσει.
6. Το φρενάρισμα πρέπει να γίνεται πάντα τη τελευταία στιγμή για να σιγουρέψετε την καλή λειτουργία του ABS , το οποίο με τη σειρά του θα σας ανταμείψει με ένα χαλαρωτικό μασάζ του ποδιού σας. Για τους μη κάτοχους ABS είναι μια ευκαιρία να τεντώσουν τα πόδια τους.
7. Ποτέ μην προσπερνάτε από αριστερά όταν μπορείτε να το κάνετε από δεξιά. Είναι μια ευκαιρία να γελάσετε, καθώς ο οδηγός του οχήματος που μόλις προσπεράσατε τρομάζει.
8. Τα όρια ταχύτητας είναι αυθαίρετοι αριθμοί , που δίνονται μόνο ως πρόταση και δεν είναι προφανώς εκτελέσιμα στην Ελλάδα.
9. Βρίσκεστε στην αριστερή λωρίδα με τρελό μποτιλιάρισμα και δεν υπάρχει χώρος να κινηθείτε ούτε εκατοστό. Ο οδηγός του οχήματος που βρίσκεται ακριβώς από πίσω σας, ο οποίος κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα, είναι πεπεισμένος πως μπορεί να τα πάει καλύτερα από εσάς, αν ήταν στην θέση σας.
10. Μάθετε να αλλάζετε λωρίδες με γρήγορους χειρισμούς. Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μια απέραντη πίστα με τρύπες-κλειδιά, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε καίρια σημεία για να ελέγξουν τα αντανακλαστικά σας.
11. Είναι παράδοση στην Ελλάδα να κορνάρεις μόλις ανάψει το πράσινο φανάρι ακόμα και αν είσαι πρώτος σ’ αυτό.
12. Ποτέ μην κάνεις χώρο σε αντίθετα διερχόμενο όχημα όταν κινείσαι αντίθετα σε μονόδρομο. Ο οδηγός του θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τον παράλληλο μονόδρομο, άρα για να κινείται στον ίδιο δρόμο με εσάς μάλλον το κάνει επίτηδες.
13. Θυμηθείτε ότι ο σκοπός κάθε Έλληνα οδηγού είναι να φτάσει πρώτος και θα κάνει ό,τι χρειαστεί γι αυτό.
14. Πάντα θα υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για τον οποίο εσείς θα βιάζεστε. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί των οχημάτων που θα συναντήσετε στον δρόμο σας δεν έχουν ιδέα γιατί πήραν τους δρόμους σήμερα.
15. Το κράνος φοριέται στον αγκώνα. Προστατεύει το χέρι σε τυχόν πτώση προς εκείνη τη πλευρά, επίσης προστατεύει σε περίπτωση που στριμωχτείς ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα ή αν έχεις επαφή με τοίχο.
16. Οι προστατευτικές ζώνες είναι επικίνδυνες. Έρευνες στην Ελλάδα έδειξαν ότι χιλιάδες crash test κάνουν λάθος. Άμα είναι γραφτό σου, θα πας κι ας φοράς ζώνη…
17. Ανεξαρτήτως άσματος, το στερεοφωνικό του οχήματός σας πρέπει να παίζει στο φουλ. Με αυτό τον τρόπο διασκεδάζετε τους πεζούς που περιμένουν πότε θα τους δώσει κάποιος προτεραιότητα να διασχίσουν την διάβαση.
18. Οι πεζοί είναι οι κυριότεροι εχθροί των οδηγών, διότι καταλαμβάνουν χώρο στα πεζοδρόμια ,με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθμεύσουν αυτοκίνητα και διασχίζουν τους δρόμους αναγκάζοντας τα διερχόμενα οχήματα να ελαττώσουν ταχύτητα.

+9

1. Μια ζεστή αγκαλιά στο παιδί σας ανάμεσα στο τιμόνι  του αυτοκινήτου σας και σε εσάς όταν  ξεχύνεστε στο δρόμο  είναι απόδειξη της φιλόστοργης διάθεσής  σας προς αυτό. 
2.Ο πατέρα ή η μητέρα που  βάζει να κάθεται το παιδί του/της στη θέση του συνοδηγού με,  ή  χωρίς ζώνη,  αλλά και όρθιο στο πίσω κάθισμα έχει εξασφαλίσει  από τον προσωπικό άγιό του/της  οικογενειακό συμβόλαιο σωτηρίας.Το μαρτυρούν οι εικονίτσες στο ταμπλό και οι σταυροί που κρέμονται από τον καθρέφτη.       
3.  Ο  πατέρας  που δεν καβαλάει  τη μηχανή του χωρίς  κράνος και δεν  έχει τον εξάχρονο γιο του να τον αγκαλιάζει  από  τη μέση από πίσω  δεν είναι υπεύθυνος έλληνας δικυκλιστής.
4. Ο οδηγός  που ξεκινάει ταξίδι  με χειμερινά λάστιχα  μες στο καταχείμωνο έχοντας επιπλέον στο πορτ μπαγκάζ του αλυσίδες για το χιόνι,  αν δεν είναι φοβιτσιάρης , είναι τουλάχιστον υπερβολικός.
5. Οδολούτσα  λέγεται το φαινόμενο κατά το οποίο οι περιπατώντες στα πεζοδρόμια δέχονται καταιωνισμούς βρόχινου ύδατος (που ρέει ποταμηδόν στο οδόστρωμα) από αφηνιασμένα αυτοκίνητα οδηγών με αυξημένα σαδιστικά αισθήματα απέναντι στους ανύποπτους συμπολίτες  τους.
6.Σε περίπτωση εμπλοκής σε αυτοκινητικό ατύχημα, ποτέ δεν φταίω Εγώ αλλά πάντοτε ο Άλλος οδηγός.
7.Ένας ορισμός : “Aυτοκίνητο είναι το τετράτροχο  εξάρτημα του smartphone του οδηγού την ώρα που οδηγεί μιλώντας σ΄αυτό”. 
8. Η Ελλάδα είναι η χώρα των θαυμάτων :χιλιάδες  άντρες οδηγοί οδηγούν με το δεξί  χέρι. Το αριστερό τους κρέμεται  κολλημένο στην πόρτα του οδηγού. 
9. Αγαπώ το σκύλο μου και ο σκύλος μου λατρεύει  να στέκεται  στα δύο του  πόδια μπροστά στο ανοιχτό παράθυρο με ανοιχτό στόμα ενώ τρέχω.